Czterolatki

  • Plan dnia 4-latków - Dzień w Przedszkolu

    • 7.30-8.00
      Serdeczne powitanie dzieci w przedszkolu
      Zabawy według zainteresowań dzieci
    • 8.00–8.30
      Ćwiczenia poranne,
      Zabawy ruchowe i zabawy ze śpiewem
      Modlitwa poranna
      Przygotowanie do śniadania
    • 8.30–9.00
      Śniadanie
    • 9.00–9.20
      Czynności higieniczne
    • 9.20–9.50
      Odkrywanie piękna duchowego i materialnego w sobie i w otaczającym świecie: zajęcie i zabawy zorganizowane przez nauczyciela z całą grupą w sali lub w plenerze, aktywność artystyczna: słowo, obraz, dźwięk, ruch
    • 9.50–11.15
      Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu lub w sali
      Ćwiczenia gimnastyczne
    • 11.15–11.30
      Spotkanie z Biblią
      Przygotowanie do obiadu
    • 11.30–12.00
      Obiad
    • 12.00-12.15
      Czynności higieniczna
    • 12.20–13.45
      Odpoczynek poobiedni przy muzyce, bajkach, baśniach
    • 13.45–14.30
      Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów, uzdolnień i zainteresowań dzieci
      Przygotowanie do podwieczorku
    • 14.30–15.00
      Podwieczorek
    • 15.00–15.10
      Czynności higieniczne
    • 15.10–16.30
      Zabawy i zajęcia dowolne, ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości i potrzeb
      Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach
      Troska o ład i porządek w otoczeniu
      Powrót do domu
  • Chcesz zobaczyć więcej zdjęć Trzylatków starszych?

    Polub Fanpage Przedszkola na Facebooku i bądź z nami na bieżąco!
  • Nauczyciele

    • mgr Anna Filipiak
      Nauczyciel w grupie 4-latków
      • Studia licencjackie: Padagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
      • Studia magisterskie: Pedagogika przedszkola i wczesnoszkolna
    • mgr Maria Liszka-Duda
      Nauczyciel w grupie 4-latków, Pedagog
      • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
      • Oligofrenopedagogika w edukacji i rewalidacji dzieci niepełnosprawnych
      • Zarządzanie instytucją oświatową w zreformowanym systemie edukacji
      • Terapia taktylna według metody dr Swietłany Masgutowej