Pięciolatki

  • Plan dnia 5-latków - Dzień w Przedszkolu

    • 7.30-8.15
      Serdeczne powitanie dzieci w przedszkolu
      Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci
    • 8.15–8.30
      Przygotowanie do śniadania
      Krótka modlitwa poranna
    • 8.30–9.00
      Śniadanie
    • 9.00–10.00
      Odkrywanie piękna duchowego i materialnego w sobie i otaczającym świecie
      Zajęcie i zabawy zorganizowane przez nauczyciela z całą grupą: słowo, obraz, dźwięk, ruch
    • 10.00–11.30
      Pobyt na świeżym powietrzu, spacery
      Zabawy w ogrodzie przedszkolnym
    • 11.30–11.45
      Spotkanie z Biblią
    • 11.45–12.00
      Przygotowanie do obiadu
      Wspólna modlitwa
    • 12.00–12.30
      Obiad
    • 12.30–13.00
      Odpoczynek poobiedni przy muzyce, bajkach, baśniach i opowiadaniach
    • 13.00–14.00
      Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów, uzdolnień i zainteresowań dzieci
      Przygotowanie do podwieczorku
    • 14.00–14.30
      Podwieczorek
    • 14.30–15.30
      Pobyt na świeżym powietrzu
      Zabawy w ogrodzie przedszkolnym
    • 15.30–16.00
      Zabawy i zajęcia dowolne
      Praca indywidualna z dziećmi
      Troska o ład i porządek w otoczeniu
      Powrót do domu
  • Chcesz zobaczyć więcej zdjęć Pięciolatków?

    Polub Fanpage Przedszkola na Facebooku i bądź z nami na bieżąco!
  • Nauczyciele

    • mgr s. Sara Wróbel
      Nauczyciel w grupie 5-latków
      • Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna
      • Pedagogika specjalna – Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika)
      • Organizacja i zarządzanie oświatą
      • Studia podyplomowe: Pedagogika specjalna: Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
    • mgr Ewa Górlińska
      Nauczyciel w grupie 5-latków
      • Studia magisterskie: Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna.
      • Pedagogika specjalna – Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika)
      • Studia podyplomowe: Pedagogika specjalna: Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
      • Diagnoza i terapia pedagogiczna